wtorek, 24 marca 2015

####### (part 2)

Przepraszam odrazu wszystkie osoby, którę czekały na dzisiejszy rozdział. Niestety dodatkowe zajęcia, nauka, powrót do domu o 20.00, był powodem, że nie napisałam :( Wybaczcie mi, ale poprosu nie mogłam. Wierzcie mi, że to jest dla mnie szok. Mówiłam już mojej mamie w aucie, że przez ortodontę nie napiszę bloga.

- No i nie napiszę dzisiaj rozdziału. Kurczę dziś miał być ten najważniejszy moment.- powiedziałam i oparłam głowę o szybę samochodu.
- A co miało się dzisiaj dziać?- zapytała a ja odpowiedziałam z ironią.
- Dziewczynę miał porwać nieznajomy, który wrzuci ją do wulkanu, mamo.- rzuciłam a ta z dziwnym spojrzeniem mówiła wszystko.- Żartowałam

Dlaczego dzisiaj miałam go nie napisać!? Jestem bardzo wkurzona. Mogę wam tylko dać moje 100 faktów o sobie, które napsałam w weekend. Może jest ktoś podobny do mnie? Szukam internetowego bliżniaka poraz drugi xD. Żartuję już mam jednego *.*

1. Moje internetowe imię to Lena
2. Mam 14 lat
3. Urodzona 19.03
4. Warszawa
5. Mam pieska.
6. Rasa collie.
7. Wabi sie Flavio.
8. Chodzę do gimnajum.
9. Klasa 1 A
10. Matematyczno- przyrodnicza
11. Mam dwie siostry
12. Są to bliżniaczki.
13. Nie mam najlepszej przyjaciółki :(
14. Mam kilka wiernych koleżanek i kolegów :)))
15. Uwielbiam siatkówkę
16. Nie znosze piłki nożnej ( nie przepadam za nią, uważam, że to głupie biegać w tą i zpowrotem z piłką)
17. Gram w piłkę ręczną.
18. Pozycja: obrońca.
19. W szóstej klasie przez nadmiar tego sportu:
    19. złamałam sobie palca środkowego.
    20. zbiłam sobie palca wskazującego
    21. złamałam sobie palca bez określenia :)
    22. Wracałam do domu z siniakami.
    23. Raz z podbitym okiem
24. Kiedy przychodziłam do pielęgniarki to odrazu wiedziała, że będą potrzebne bandarze :D
25. Nie mam chłopaka.
26. Niektórzy się dziwią, dlaczego?
27. Uważam, że nie jestem zbyt ładna.
28. Nie mam kompleksów.
29. Koffam skoki narciarskie.
30. Moją ulubioną kadrą oprucz Polaków są Norwegowie.
31. Niemcy i Austriacy nie są moimi ulubieńcami, ale też ich nie nie lubię.
32. Mam kilku Polaków których koffam nad życie.
    33. Kamiś Stoch
    34. Pietrer Żyła
    35. Jasiek Ziobro
    36. Kimek Murańka
    37. i inni...
38. Uwielbiam Norwegów <3
    39. Anders Fannemel
    40. Phillip Sjoeen
    41. Daniel Andre Tande
    42. Johan Andre Forfang
    43. Anders Bardal
44. Mogłabym tak wypisywać bez końca.
45. Mój ulubiony kolor to niebieski.
46. Uwielbiam słodyczę.
47. Jestem brunetką.
48. Mam niebieskie oczy.
49. Wraz z koleżanką, Madzią, inaczj mówimy nazwy zwierząt.
    50. Pieseł.
    51. Konioł
    52. Koteł lub Kotła
    53. Pandeł
    55. Wężoł
56. Nie nawidze jak ktomuś pstrykają kości.
57. Nie umiem do końca wymawiać literki "r"
58. Mam około 165 cm wzrostu.
59. Mam dziwne marzenie
60. Mam zamiar zostać skoczkiem narciarskim, ale nie wiem czy mi sie to uda.
61. Najprawdopodobniej nie.
62. W domu mam skład ćwiczeń, którę wykonują skoczkowie.
63. Nie mam lęku wysokości.
64. Moim znienawidonym przedmiotem szkolnym jest Geografia.
65. Uwielbiam W-F
66. Jestem praworęczna.
67. Mam autografy od Olka Zniszczła i Krzysia Miętusa.
68. Nie długo dojdą też autografy od: Andiego Wanka, Stefana Krafta, Severina Freunda, Dawida Kubackiego, Manuela Popingera, Andreasa Koflera.
69. Mam dziwne przezwiska
70. Umiem rysować, ale nie tak ładnie jak inne moje przyjaciółki.
71. Narysowałam Pietera, Phillipa i Wanka.
72. Mam pomysły na 5 klejnych blogów :)
73. Uważam, że będzie co czytać, ale nadal nie wiem czy wam sie podoba mój blog.
74. Jeżeli pojadę do szpitala to lekarze i pielęgniarki wiedzą, że to jest mój drugi dom.
75. Zawsze myślałam, że to szkoła.
76. Mam dziwnych przyjaciół.
77. Sama nie jestem normalna.
78. Jestem Potterhead, Bambino i jak ja to mówię Skokonators :)
79. Nie lubię robić sobie zdjęć.
80. Zawsze wychodzę na nich okropnie.
81. Nie przepadam za biżuterią i spódnicami oraz sukienkami.
82. Kiedy moja koleżanka powiedziała, że kupiła mojego wroga, nie wiedziałam o co jej chodzi. Po któtkim namyśleniu dowiedziałam się, że to była spódnica.
83. Jak toś mówi: "I love you" ja mówię: "I hate you"
84. Uwielbiam Norwegię.
85. Chociaż nigdy tam nie byłam :P
86. Uwielbiam ze duże bluzy :D
87. Uwielbiam gdy pada deszcz, śnieg, itp..
88. Nienawidzę szpilek.
89. Jak w tym można chodzić!?
90. Wolę trampki.
91. Na pomysł o blogu ,,Nikogo nie szukam" wpadłam w ferię.
92. Za dużo glądałam filmów.
93. Niestety tych romantycznych XD
94. Uwilbiam komedie
95. Nie przepadam za łażeniem po sklepach (croop, H&M...)
96. Mój ulubiony cytat to :
    

       ,,Even when it's torught,       
         you gotta stay strong." ~ Bars&Melody
 

97. Kocham WSZYSTKICH SKOCZKÓW NARCIARSKICH I B&M
98. Często dogaduję innym ludziom.
99. Co by tu jeszcze napisać...
100. Nie wiem  *.*
101. Oświeciło mnie!!!!! (poraz pierwszy w tym roku myślę ^_^)

Zna ktoś jakieś fajne opowiadania o skoczkach? Podajcie linki :) i do następnego, czyli jutra- oby. Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach lub w wiadomości na Gamil'u xD.

7 komentarzy:

  1. zapraszam do mnie, może się spodoba: http://little-prince-skijumping.blogspot.com/

    A co do Twojego bloga, to jest świetny, codziennie zaglądam z nadzieją, że pojawi się nowy rozdział. Mam nadzieję, że Lena i Phillip będą razem, choć związek na odległość raczej nie przetrwa długa, a koniec sezonu w Twoim opowiadaniu chyli się ku końcowi.
    A takie pytanko: Planujesz napisać kolejnego bloga?
    Pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :) Mam pomysł na klejnego bloga, który pojawi się być może w kwietniu. Mogę ci zdradzić bhaterów, którymi bedą: Magdalena Pałasz, team Austrii, Niemiec i Polski. :) A co do twojego bloga to lecę czytać :)))
      Pozdrwaiam i też życzę weny w twoich blogach. ;)

      Usuń
    2. Co do kolejnego bloga to czekam z niecierpliwością ale i również na kolejny rozdział :-)

      Usuń
  2. Po pierwsze:
    Zapraszam do siebie...
    http://skoki-narciarskie-to-pasja.blogspot.com/
    Opowiadania, ciekawostki, wiadomości i informacje z pierwszej ręki!
    Miłego czytania... i komentowania! ;)

    Po drugie:
    Nie wiedziałam, że mamy tyle wspólnego! ;)
    Ja również chciałabym zostać skoczkiem... Ale moje marzenie (chyba) nigdy się nie spełni... :( (jestem z Wielkopolski... dojazdy na najbliższą skocznię to byłaby masakra)

    Po trzecie:
    Nadal jestem pod wrażeniem Twojego bloga! ;)
    Jeżeli zdecydujesz się na kolejnego, będzie równie interesujący! ;)
    Obiecuję, że będę odwiedzać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z Mazowieckiego, tu dojazd to jest kłopot :) A ja uwielbiam twojego bloga :* Rozdziały opowiadań czytałam na lekcjach xD Super ;)

      Usuń
    2. Dzięki... ;) Ale nadal uważam, że Twoje są lepsze... ;) Nie dorastam Ci do pięt! :) Ale cieszę się, że Ci się podobały... ;)

      Usuń
    3. To chyba ja nie dorastam ci do pięt :)

      Usuń