niedziela, 29 marca 2015

Ogłoszenia duszpasterskie

Hej! Nie ma to jak Niedziela. Przepraszam was, ale rozdziałów nie będę pisała w weekend ( no chyba, że mnie olśni). Jak zawsze w te dni muszę się uczyć :( Tak na początek to zapaszam was do obejrzenia kabaretu. Może już niektórzy go oglądali. I LOVE <3 

Kabaret o skokach narciarskich i sezonie 14/15

Na początku oczywiście jest piosenka a potem temat :)
Rozpoczęcie mojego ulubionego kabaretu jest od 12 min 30 s do 24 min 26s
Serdecznie zapraszam was do obejrzenia :)
Jeżeli chcecie ze mną porozmawiać to piszcie przez Google+ lub Gmail :)
( Mam nadzieję, że Kinga K. mi odpisze :P )


Od Lewej Łukasz Kruczek, Kamil Stoch, Janek Ziobro i Piorek Żyła
Zapraszam do komentowania :)
Jakbyście mogli to proszę was abyście zachęcili też innych do czytania tego bloga :) Byłabym z góry wdzięczna

2 komentarze:

  1. No oczywiście, że odpiszę! ;)
    Ja również chciałam napisać posta związanego z tym kabaretem... ;)
    Mam nadzieję, że mi pozwolisz na to, a później przeczytasz... :)
    Rozmawiałam już z wieloma osobami z mojej szkoły, które również interesują się skokami... i powiedzieli, że na pewno w ciągu następnych paru dni Twojego (SUPER) bloga odwiedzą! :* Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję :*
      Oczywiście napisz posta z tym kabaretem chętnie przeczytam i skomnetuję :)
      Szkoda tylko, że u mnie nikt się tak nie interesuje skokami :( No nic :)
      Pozdrawiam :****

      Usuń