piątek, 3 kwietnia 2015

Wielkanoc

Niestety muszę wam wyznać, że zachwilę wyjadę do babci. Jest taki kłopot, że nie będę mogła jak na razie pisać rozdziałów. Kolejny zapewne pojawi się w poniedziałexz lub wtorek :) Chciałabym wam  życzyc wspaniałych świąt. I wspaniałego zajączka :) Uwielbiam te czekoladowe jajka ;D Dołączam zdjęcie naszych ukochanych skoczków <3

- Paczajcie mam zajaca!!! Tylko on taki jakiś dziwny jest.- Dawid
- Kolejna fota dla fanek. Po co mi to dal? Nie mogliśmy się ubrać jak największe ciacha? Zamiast tego wyglądamy...- Maciek i załamka wielkanocna
- Ewcia, wytnij mnie potem z tego zdjęcia. Trochę dziwnie wyglądam z tą kurką, co z tego, że jest sztuczna!?- Kamil
- Stoch, mistrzu zasłaniasz mnie. Może to i dobrze, chociaż zając bedzie gwiazdą. Kamil chowam się za tobą i nie próbuj mnie odsłaniać.- Krzyś Miętus
- Którą by tu wybrać? Co to jakieś jaja są, czy co!?- Pieter nasz wielkanocny Einstein
- Jestem ciekawy komentarzy pod tym zdjęciem, a wy? Ciszą odpowiadają, normalne.



Wesołego Alleluja!!!!!
Zapraszam was do komentowania innych rozdziałó, obserwacji mojego bloga i do ankiety :D
Buziole :*

3 komentarze:

  1. Ooo... Jak miło! ;) Ja również życzę Ci wszystkiego najlepszego... ;)
    I żeby Twoje opowiadania zawsze były takie wspaniałe...
    No i żeby Twoje marzenia się spełniły... (pewnie wiesz o których mówię! ;))
    Wszystkiego NAJ!!! ;* ;) :* :)

    OdpowiedzUsuń